مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-18سياسي

خبرخوب| دانشجویان رشته فیزیوتراپی مردم حاشیه شهر را رایگان درمان می کنند


اردوی جهادی فیزیوتراپی از 25 تا 30 آبان ماه در محله گلشهر مشهد برگزار می شود و دانشجویان این رشته دراین ایام، رایگان به مردم حاشیه شهر خدمت می کنند.

- خبرخوب دانشجویان رشته فیزیوتراپی مردم حاشیه شهر را رایگان درمان می کنند اردوی جهادی فیزیوتراپی از 25 تا 30 آبان ماه در محله گلشهر مشهد برگزار می شود و دانشجویان این رشته دراین ایام، رایگان به مردم حاشیه شهر خدمت می کنند.

محمد پارسا در گفت وگو با فارس در مشهد اظهار کرد: اردوی جهادی تخصصی فیزیوتراپی از 25 تا 30 آبان در منطقه گلشهر در مدرسه شهید رحیمی در حال برگزاری است.

مسؤول اردوی جهادی تخصصی فیزیوتراپی در ادامه با اشاره به اینکه این اردو زیرنظر کانون جهادی صراط الحمید واقع در بسیج دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می شود، گفت: اردوی جهادی فیزیوتراپی در کشور سابقه بسیاری ندارد، این اردو یک بار در منطقه غرب کشور برگزار شده و گمان نمی کنم در شرق کشور تا به حال برگزار شده باشد و این اولین بار است که این اردوی جهادی را برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه درمان گرهای ما در مقطع سال آخر فیزیوتراپی تحصیل می کنند، افزود: ما در اینجا سه درمانگر زن و چهار درمانگر مرد داریم که این هفت نفر به صورت ثابت هر روز حضور دارند و 10 تا 15 نفر از دانشجوهای ترم پایین نیز کمک دست آنها هستند و به صورت پراکنده در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| دانشجویان رشته فیزیوتراپی مردم حاشیه شهر را رایگان درمان می کنند

خبرخوب| دانشجویان رشته فیزیوتراپی مردم حاشیه شهر را رایگان درمان می کنند